Els passats dies 2 i 3 de maig un cap de setmana a Sant Martí de Sesgueioles per a celebrar amb els que han estat monitors de l’esplai la trobada de record i commemoració dels primers quaranta anys.
No cal ni dir que a més dels monitors hi havia també els infants de les respectives famílies. Un bon grup de fins a vuitanta persones de totes les edats i de generacions diferents.
Al vespre de dissabte el sopar, compartir les fotografies i records, les cançons ben arrelades en les tradicions de l’esplai. Els de l’actual equip van aprendre cançons i danses mai escoltades.
Durant el cremat amb la màgia de la nit i sense els més menuts – que ja estaven dormint – ens atrevirem a fer una coral a quatre veus. Sort que en Joan i els que saben més de música ens ajudaren a anar trobant el ritme i el to.
Diumenge jocs per a tots, barrejades totes les edats, i una pregària abans de dinar en la que un conte ens recordava valors i maneres de fer ben pròpies com ens va destacar l’Assumpta.
Abans de dinar encara en Javi ens tenia guardada la sorpresa d’una salutació entranyable des del teatre Real de Madrid. Novament lleons, elefants….i el saber fer de l’Albert.
El dinar, postres de xocolata i llarga sobretaula fins l’hora dels adéus.
Més d’un preguntava ¿Per què cal esperar cinc anys per a la propera?.
No hi podem tornar abans?
You must be logged in to post a comment.