46a Pujada a Peu a Montserrat🗻👣

Un any més, i ja en van 46, des de les rutes de Barcelona, la Llacuna, Gallifa, Mollerussa, Manresa, Hostalets de Pierola, Collbató i Monistrol, les escoles i centres de La Salle Catalunya ens hem retrobat aquest dissabte 6 de maig a la plaça del Monestir de Montserrat. Hem compartit amb tota la comunitat educativa lasal·liana l’esforç, l’amistat i el servei.


Enguany l’esplai ha participat caminant en les rutes de Manresa i Barcelona i col·laborant i fent servei, preparant el caldo, participant en el servei d’infermeria i acompanyant als joves formant la cua de la ruta de Barcelona.
Malgrat el cansament infants, joves famílies i monitores vam arribar al monestir de Montserrat i vam contemplar la natura i gaudir dels camins.


Gràcies a tots i totes les participants, un cop més hem comprovat que la màgia de la PAPAM és fer-la junts i juntes, el camí el fem en comunitat!

Publicat per eldrop

Esplai el Drop Riera d'Horta, 51 bis - 08027 Barcelona