Aquest estiu ben especial s’acaba. Ens queda la nostàlgia de les activitats d’estiu i un bon record de les vivències compartides, l’estona de piscina, les caminades, el contacte amb la natura i les activitats d’aquells dies. Què bé!
Anem entrant en el ritme de les activitats que fem al llarg del curs. L’equip de monitors estem preparant el curs d’esplai que aviat començarà. Estem revisant els protocols sobre les activitats de lleure adreçades al curs d’esplai per a veure en quínes condicions podrem fer les tardes d’esplai. Us mantindrem informats.
Necessitem saber quins nens i nenes s’inscriuran al curs d’esplai per poder fer la previsió dels grups i seguir avançant. Us preguntem si podem comptar amb el vostre fill aquest curs, seguiu les indicacions del @ que heu rebut.
Per formalitzar la inscripció al curs d’esplai, penseu en portar el primer d’esplai la fitxa d’autorització-inscripció, una còpia de la tarja de la Seguretat Social i el pagament o comprovant, així com la documentació específica referent a la COVID que us farem arribar més endavant.
A reunió amb les famílies on-line, videoconferència us presentarem la voluntat de fer esplai durant el curs, sempre i quan sigui possible, l’equip de monitors de cada grup, el calendari de curs previst i l’audiovisual de les activitats d’estiu. Dissabte 10 d’octubre a les 19:00h per @ rebreu l’enllaç per connectar-vos a la reunió.